יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

מחשבות בעת שמירה 2


מחשבות בעת שמירה  2

מעשה בכומתה שבבית נותרה,
זעקה הכומתה במר לבבה,
"כיצד זה אותי נטשת?
ללא מילה פשוט הלכת.
מארה על ראשך חייל שכחני
מי יתן ותתקל בשוטר צבאי."
נבואה ניתנה לשוטים וכומתות,
ומחיילים פשוטים נשללות החופשות.

ואכן נסעתי לשבת לחבר והתברר לי שאומנם ארזתי מדים אך הכומתה נותרה בבית. בתחנה מרכזית באר שבע שוטרת צבאית נתנה לי דו"ח על דיגום (מילת קוד צבאית לאיך שאתה נראה) ובו ביום עליתי למשפט אצל המג"ד וקיבלתי 25 יום ריתוק (בתוספת מטר צעקות ממנו ומפקדת הפלוגה)

מוסר השכל? בוא רק נאמר שאם הייתי משקר לשוטרת הצבאית בפנים ואומר לה ש "הכומתה נפלה באוטובוס ואני עכשיו בדרך למחלקת אבדות של אגד." הייתי מקבל עונש קטן בהרבה אם בכלל.
                                    ________________________

דת:  אני משרת בנ"מ, יחידה קטנה בחיל האוויר, ובה רוב מוחלט של חילונים, מה שיכול להוביל לסיטואציות די משעשעות:

מפקד בטירונות ששואל אותנו אם "לא נוכל לחבר את התפילה של הבוקר והצהריים?" הייתי מאוד קרוב לענות לו "רעיון גדול המפקד. בוא נעשה יום אחד מרוכז לתפילות ונהיה פטורים לשאר השבוע"

קצין בסוללה שמגיע אלי בסוכות "משה, בטח תשמח לדעת שארגנו ארבעת המינים לשבועות" מה יכולתי כבר לעשות? "כן דויד אני שמח מאוד..."
  ________________________

רצועה לנשק: במשך תקופה של כמה חודשים הסתובבתי עם רצועה לנשק מאת "המחלקה לבריאות הציבור" וחשבתי שאני ציני...
                                        _______________________

גרפיטים: כעיקרון אני חושב שאת הגרפיטים הכי טובים ראיתי בעמדות שמירה, לאנשים שם יש ה מ ו ן זמן לחשוב על משהו מוצלח.
"עד מתי גדוד נהגי הפרדות" היה אחד שאהבתי.
כתובת בש.ג: "אם זבובים היו מכת מצרים הראשונה, פרעה היה משלח את העם מיד."
יש את הגרפיטים המבואסים: "אם יש גן עדן ככה הוא נראה, אם יש גהינום ככה הוא מרגיש"
"עזור לי" זעק הפצוע "זה לא בסמכותי" ענה לו החובש (קורס חובשים)
"איבדתי את רגלי" זעק אז הפצוע "מסדר חולים בשש" ענה לו החובש (כנ"ל)
                                                              

קיבוץ גלויות: דרוזי בצה"ל שמקלל ברוסית. אשרינו שזכינו

הרצח בבית פוגל:   מול סכין מרצחים וזעקת נטושים יעמוד מכתמי יתום.
 חריזה לא תועיל לתיאור הזוועה מילים לכסות את הדם.
משקליי יעמדו נבוכים ביופיים מול אחת מרעות האדם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה